23 Mayıs 2010 Pazar

Tıklanmayı başaran banner reklamı yapmak zor mu?

Dijital bir kampanyayı duyurmak için, herkesten farklı bir banner reklamına ihtiyaç olduğu kesin. Hele de bir ürün veya hizmet satmaya çalışıyorsanız. Son dönemde, yaptığı işlerle farkı farkettiren eticaret sitelerinden http://www.tatilsepeti.com/ , geleneksel ve dijital mecralarda yaptığı reklam çalışmalarıyla adından söz ettirmeyi, fark yaratmayı başarıyor.


Günümüzde, yeni bir marka yaratmak, deveye hendek atlatmaktan daha güç. Tatilsepeti.com, metro içi, otobüs giydirme, stratejik noktalarda duvar giydirme ( Beşiktaş-Üsküdar-Kadıköy vapur hattını kullananlar beni anlayacaklar.), internetten alışveriş yapanlara yönelik kanalları seçerek televizyon reklamı verme konusunda gerçekten başarılı işlere imza attılar ve bu bağlamda, sadece kendi sitelerine değil, e-turizmin gelişmesine de yönelik ciddi katkılar sağladılar. Yaptıkları banner çalışmalarını mutlaka sitelerinde de yayınladılar. Bazı eticaret sitelerinin, hele de ürün satışına yönelik kampanya-tanıtım sayfası bağlantısını kurmaya çalışanların, bu konuyu göz ardı ettiklerini söyleyebilirim.



Eticaret pazarını büyütmeye ve kendi kullanıcılarını direk satışa yönlendirmeye güzel bir örnek de Gittigidiyor'da var. Sunumax'la kullanıcı deneyimini ve güvenini arttırmaya yönelik uygulaması, Herkes ürünü dokunarak almak ister sloganı ve gerçekten ilgi çeken, doğru sayfada konumlanan banner'ı ile trafiğini ve cirosunu arttırdığına kuşku yok.

Hiç internetten dokunarak alışveriş yaptınız mı? sorusuyla, ürün sayfasında kullanıcıyı yakalıyor. Sadece yazı kullanılan banner'ların, ürün fotoğraflarının ve fiyatın olduğu standart banner'lara göre daha fazla tıklandığı biliniyor ve Gittigidiyor bu gerçeği en güzel şekilde kendi lehine kullanıyor.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder