21 Haziran 2010 Pazartesi

Boğaziçi Üniversitesi 13. Brandmarker Kongresi'nde, değişen Tüketici Trendleri ve Interaktif Tüketici Pazarlaması konuştuk!


Boğaziçi Üniversitesi İşletme ve Ekonomi Kulübü'nün geleneksel olarak düzenlediği 13. Brandmarker Uluslararası Pazarlama İletişimi Kongresi bu yıl 21-25 Haziran tarihleri arasında düzenleniyor. İlk günün konu başlığı, 'Değişen Tüketici Trendleri ve Tüketici Pazarlaması' idi.

Sıcak bir Haziran gününde, Boğaziçi çimenlerinde yayılmak yerine, pazarlama dinlemeyi tercih eden pırıl pırıl Brandmarker katılımcıları, ilk bölümde Tüketici Pazarlaması üzerine benim yaptığım giriş sunumunu dinlediler. Mystarbuksidea ve Threadless gibi iş modelleri oldukça ilgilerini çekti. Aralarında sosyal medyayla ilgilenen ve yakında Rabarba'da çalışmaya başlayacak zehir gibi gençler de vardı. Aralarda, sorularıyla beni oldukça terlettiklerini söyleyebilirim.



İkinci bölümde, Eğitim Akademi firmasının kurucusu Serap Gökmen ile beraber, satış-pazarlamaya yönelik eğlenceli bir iletişim oyunu oynattık. Herkes çok eğlendi, biz de okulumuzla ve yaptığı başarılı organizasyonlarla gurur duyduk. BÜİK yöneticileri ve gönüllü çalışanlara sonsuz teşekkürler, bizi çok güzel ağırladılar.

Çalışkan, yaratıcı, eğitime ve öğrenmeye açık yeni jenerasyon sayesinde enerjimiz tavan yaptı! Eğitimci ve danışman olduğuma bir kez daha sevindim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder