24 Haziran 2010 Perşembe

Eticaret: İnternette Etkin Satış Teknikleri Eğitimi'ne Etohum Girişimcisinden Müthiş Referans!


Eğitim Akademi'nin internetle ilgili eğitimlerine, bundan sonra Etohum girişimlerinden ihtiyacı olan kişiler davetlimiz olarak katılacak. Yani, para ödemeyecek. Zaten, bir internet girişimine gönül verdiği için, gönülden desteğimizi hakediyor, paraya ne gerek var dedik! Her eğitime 1 kişi maalesef, çünkü sınıflar çabucak doluyor. Burak Büyükdemir'e aracılık ettiği için sonsuz teşekkürler. Yakında güzel sürprizlerimiz olabilir, Etohumu ve bizi izlemeye devam edin:)

19 Haziran'daki Eticaret: İnternette Etkin Satış Teknikleri Eğitimi'nde, 2010 yılındaki Etohum girisimlerinden olan, Balerin.com kurucusu LUTFİ GÜNDÜZ davetlimizdi. Egitim sirasinda ve sonrasinda, cok keyif aldigini defalarca belirtmisti. Ben de, bloguma Etohum-Egitim Akademi'nin bu isbirligini duyuracagimi, bir iki cumlelik kisa bir yorum yazmasini rica ettim.

Oyle bir mail gondermis ki, cok sevindim:)
Virgülüne dokunmadan yayınlıyorum. Tesekkur ederim Lütfi ve tüm katılımcılar. Yeni başarılara imza atmanız dileğiyle...

19 Haziran Eğitim Katılımcısı Referansı
Lütfi GÜNDÜZ - Balerin.com ( 2010 Etohum 15 Girişiminden biri )


Geçtiğimiz hafta e-ticaret sektörünün deneyimli yöneticilerinden Anıl Altaş’ın BÜMED’de verdiği e-ticaret eğitimine katıldım. Alacağım eğitimin alternatif maliyeti çok yüksekti. Çünkü güneşli, güzel bir Cumartesi günü ve eşsiz boğaz manzaralı yeşillikler içindeki bir kampüste, huzur dolu bir gün geçirmek yerine, bütün bir günümü bu eğitime ayırmıştım. Acaba bildiğim şeylerden mi bahsedilecekti? Yoksa işime çok katkısı olmayacak içeriklerle mi doluydu derken Anıl Hanım'ın güler yüzlü eğitimi başladı.

İyi hazırlandığı ilk bakışta belli olan bir içerikle, e-ticaret’in tüm süreçlerini hem detaylı hem de sade bir dille dinlemeye başladık. Eğitmenin sürükleyici anlatımı ve katılımcıların paylaşımları ile günün nasıl geçtiğini anlamadık. Katılımcılar arasında henüz e ticarete başlamamışlar, e ticareti uzun yıllardan beri yapanlar, kamu kurumlarından gelmiş olanlar, uluslar arası işleri yönetenler, internet servis sağlayıcılar… gibi çok farklı kişiler olmasına rağmen herkesin aynı memnuniyetle ayrılması faydalı bir gün geçirdiğimin bir göstergesiydi. Aldığım notlara göz gezdirdiğimde de bu eğitimin bana neler kattığını daha iyi anladım. Ayrıca diğer katılımcılarla tanışma fırsatı yakalamış olmam ve çeşitli işbirlikleri konusunda konuşabilmiş olmamın çok önemli kazanımları oldu benim için…

Eğitimin bana kattıkları ile ilgili detaylardan bahsettim. Biraz da eğitimin içeriği ile ilgili detay versem daha anlaşılır olacak sanırım.

Satmak istediğimiz ürünlerin neden internette de olması gerektiği anlatıldı…
E-ticaretin alfabesi olarak bilinen temel ihtiyaçların anlaşılması ve size nasıl hizmet edeceklerinin detayları anlatıldı…
Başarılı modellerin neleri doğru yaparak sonuca ulaştıkları anlatıldı…
Dijital dünya trendleri ve faydalanma şekilleri anlatıldı…
İnternet sitesi olan katılımcıların, mevcut sitelerindeki doğrular ve yanlışlar anlatıldı, herkes bu bölüme özel ilgi gösterdi.

Anıl Hanım, bütün bu konuları işlerken, aynı zamanda aklımıza takılan veya bilmek istediğimiz konuları, bilmemiz gereken detayları hemen hızlıca katılımcılar için farklı şekillerde örneklendirerek verimliliği daha üst düzeye taşıdı.

Özetle, e-ticaret, internet üzerinden ürün veya hizmet satışı yapıyorum diyorsanız veya diyecekseniz, bir tam gün ayırarak burada anlatılanları dinlemelisiniz derim. Hem de diğer katılımcılarla kuracağınız işbirliği temasları da ekstrası..
Sevgiler

2 Temmuz'da yine Eticaret: Internette Etkin Satis Teknikleri egitimi açıyoruz. Çok az yer kaldı, acele etmenizi tavsiye ederim. Praktiker, Brisa gibi markaların yöneticileri katılımcılarımız arasında olacak. Serde pazarlamacılık olduğu için, her eğitimde yeni firma tanıtımları, eticaret-internette satışa yönelik olarak site sahiplerinin yararlanacağı hediyeler, web sitelerinin özel olarak incelenmesi bölümlerimiz var. Acele edin, derim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder